bara för att ingenting.



1. Tre namn jag lyssnar till: hind, al-faisal, neger ( av någon anledning, kan vara fridas fel )
2. Någonting jag tycker om med mig själv: att jag är social, glad ( för det mesta )
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: att jag kan bli riktigt förbannad väldigt snabbt
4. Detta är jag rädd för: det övernaturliga, mörker, osv, allt det där vanliga
5. Tre saker jag vill ha varje dag: mat, kärlek, .. mat hehe
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: massera någon fötter.. eller ens röra dom. gå igenom en dag utan musik, gå igenom en dag utan att skratta.
7. Detta tycker jag om att göra: måla naglarna, vara med vänner och skämta
8. Detta vill jag göra just nu: ligga på stranden utomlands och glassa
9. Bästa känslan: är när du vet att någon älskar dig
10. Värsta känslan: är när du vet att någon är arg, ledsen, besviken på dig.
11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: vara charmig
12. Är jag kär just nu? nej, det är jag inte
13. Jag vill gifta mig: en vacker dag, kanskeee
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: för mycket för att skriva ner, men typ hoppa fallskärm, resa jorden runt osv
15. Min käraste ägodel: måste vara min mobil, jag kommer inte på något annat.. heh
16. Något jag vill ha i present: en miljon, en utomlandsresa, annars så är det väll bara det vanliga, typ kläder och sånt!
17. Detta har jag på mig just nu: jeans, linne, underkläder och en kofta
18. Favoritkläder: haha jag tror inte jag har några speciella favorit kläder.. ?
19. Favorit djur: nej tack
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: indie/rock/pop/rnb mix typ. jag lyssnar på typ allt.
21. Favoritlåt just nu: The Big Pink – Dominos klicka för att komma till deeen
22. Roligaste ämne i skolan: bild
23. Tråkigaste ämne i skolan: historia
24. En bok jag gillar: kan inte komma på någon nu
25. En film jag älskar: kommer inte på någon, jag kan inte välja mellan alla
26. Favorit tv-program? tittar typ aldrig på tv längre
27. Favoritdoft: jag vet inte
28. Detta äter jag gärna:  pannkakaaa
29. Dricker helst: cocacola
30. Favoritgodis: har typ inget favoritgodis, men choklad funkar alltid
31. Hit vill jag gärna åka på semester: spanien
32. Färg på mina ögon: mörkbruna, nästan svarta
33. Min längd: nått mellan 1,63 - 1,65
34. Jag tror på: big bang
35. Jag spelar: inte något intrument
36. Person jag beundrar: min mamma
37. Så här bor jag: vadå så här bor jag? jag bor i en villa.. eller vad
38. Antal döda krukväxter i hemmet: inte en enda
39. Det här tänder mig: men va
40. Det här gör mig avtänd: men va2
41. Favoritfärg: blå
42. Favoritcitat: ska du skita i, hehe skoja, näe men jag vet ej
43. En hemlighet jag vet: vill jag förmodligen inte skriva här
44. Bästa present jag fått: vet inte
45. Senast köpta skiva: köper inte skivor
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mina ögon
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: allt annat
48. Udda förmåga/egenskap: jag kan nudda pannan mot knäskålarna, fast jag tror att många kan det..
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: näääe, jag gillar inte djur
50. Vad lyssnar du på just nu? Coldplay – Strawberry Swing klicka för att komma till den
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? jag ska städa,duscha sen åker jag kanske in till stan.
52. Var är dina föräldrar födda? mamma i libanon, pappa i irak
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? minns inte
4. Vilken är din favoritrestaurang? favorit och favorit. men typ tatung kanske
55. När badade du i en pool senast? lääängelängesen
56. Har du varit med i någon skolpjäs? har jag säkert
57. Hur många barn vill du ha? 0
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? hårdrock, metal, skrikmusik osv
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? rödgröna
60. Vad har du för TV-kanaler? vänta, ska räkna
61. Har du åkt moped någon gång? aldrig någonsin..
62. Har du busringt någon gång? nej, vad är det?
63. Har du fått felparkeringsböter? jaa, tusen gånger när jag kör min lambo
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? ja jag kan tänka mig, hehe fast jag är höjdrädd..logiskt va
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? libanon
66. Har du en egen trädgård? givet
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? jag vet inte
68. Kan du alla orden i nationalsången? hah
69. Badkar eller duschkabin? badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? whole nine yards, minns ingen annan
71. Favoritpizza? äter alltid olika
72. Chips eller popcorn? chirre
73. Vilken färg på läppstift använder du? använder inte sånt
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? men givet
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? naturligtvis
76. Apelsin- eller äppeljuice? apelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? jag äter i min ensamhet
78. Favoritchoklad? vit
79. När röstade du senast? på vad?
80. När åt du en hemodlad tomat sist? jag har tomat-dagboken här någonstans, jag får återkomma med det
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? nä
82. Är du bra på matlagning? nä
83. Klarar du att tanka själv? ja
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv? hah näe
85. Pepsi eller Coca Cola? cocacola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? ja..
87. Vad var det senaste du handlade? choklad & glass.. haha asså fan vad fet
88. Har du kräkts offentligt: tyvärr
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: mångmiljardär
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej, skitsnack
91. Har du ringt något betalnummer: har jag säkert
92. Kan man vara vän med sitt ex: ja
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast: minns inte
94. Hade du mycket hår som liten bebis: hahh fan vetja
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: halebops
96. Vad har du i din väska: en massa onödiga saker, men typ neccesär (stavning?) böcker, pennor, nagellack, spegel, börs osv
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: hahaha wtf varför ska allt vara favorit????
98. Vad är du tacksam för idag: att jag har min mat
99. Var hittade du den här listan: listfolder.com
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: dom som vill
1. Tre namn jag lyssnar till: hanna, kaykay, khajeh.
2. Någonting jag tycker om med mig själv: vet inte, att jag kan lyssna?
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: att jag slutat bry mig om allt.
4. Detta är jag rädd för: fåglar.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: musik, något drickbart, middag.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: ehh... vet inte?
7. Detta tycker jag om att göra: fixa naglarna, håret & sminka
8. Detta vill jag göra just nu: åka härifrån
9. Bästa känslan: när någon bryr sig.
10. Värsta känslan: när någon är besviken på en.
11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: ha tålamod
12. Är jag kär just nu? nej.
13. Jag vill gifta mig: aldrig.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: resa.
15. Min käraste ägodel: min mobil antar jag.
16. Något jag vill ha i present: pengar.
17. Detta har jag på mig just nu: jeans, linne, underkläder och en kofta
18. Favoritkläder: något bekvämt.
19. Favorit djur: hund
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: rock, rapp, rnb, osv
21. Favoritlåt just nu: linkin park - in the end
22. Roligaste ämne i skolan: bild
23. Tråkigaste ämne i skolan: SO
24. En bok jag gillar: vet inte
25. En film jag älskar: massa.
26. Favorit tv-program? tittar knappt på tv längre
27. Favoritdoft: jag vet inte
28. Detta äter jag gärna:  grillat.
29. Dricker helst: is te
30. Favoritgodis: hallonbåtar.
31. Hit vill jag gärna åka på semester: jag skiter i, så länge det är utanför skellefteå.
32. Färg på mina ögon: brun
33. Min längd: 170
34. Jag tror på: andar
35. Jag spelar: inget..
36. Person jag beundrar: flera styckna.
37. Så här bor jag: Villa.
38. Antal döda krukväxter i hemmet: ingen så vitt jag vet,
39. Det här tänder mig: jadu
40. Det här gör mig avtänd: jadu
41. Favoritfärg: grön
42. Favoritcitat: Why wait for the storm to pass when you can learn how to dance in the rain.
43. En hemlighet jag vet: jadu
44. Bästa present jag fått: konsert biljett
45. Senast köpta skiva: tokio hotel - zimmer 483 för typ 80 år sedan.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mina ögon
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: mina ögon
48. Udda förmåga/egenskap: ingen som helst aning,
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: ingen aning.
50. Vad lyssnar du på just nu? Ulrik Munther - Boys dont cry.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? vart med ina,
52. Var är dina föräldrar födda? Mamma i Dalarna och pappa i Iran
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Msn 2011, som dessutom inte ens funkar.
4. Vilken är din favoritrestaurang? ingen aning.
55. När badade du i en pool senast? det minns jag inte ens
56. Har du varit med i någon skolpjäs? tror faktiskt inte det,
57. Hur många barn vill du ha? inte mer än 2 iaf.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? metal, skrikmusik osv
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? nej.
60. Vad har du för TV-kanaler? alla möjliga.
61. Har du åkt moped någon gång? men ja.
62. Har du busringt någon gång? antagligen
63. Har du fått felparkeringsböter? svårt utan både körkort och bil?
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? nej.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Göteborg...
66. Har du en egen trädgård? men ja
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? jadu, säg det den som vet...
68. Kan du alla orden i nationalsången? aa, fast näe
69. Badkar eller duschkabin? Beror väl på humöret och hur bråttom man har.
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? i taket lyser stjärnorna.
71. Favoritpizza? vet inte, diego kanske
72. Chips eller popcorn? chips
73. Vilken färg på läppstift använder du? använder inte läppstift....
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? nae.
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nej.
76. Apelsin- eller äppeljuice? apelsin, lätt
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? typ mamma och sofia, på subway
78. Favoritchoklad? marabou
79. När röstade du senast? på vad?
80. När åt du en hemodlad tomat sist? men inte fan vet väl jag.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? nä
82. Är du bra på matlagning? beroende på vad som ska lagas.
83. Klarar du att tanka själv? ja
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv? nej,
85. Pepsi eller Coca Cola? inget!
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? uniform och uniform, en speciell t-shirt
87. Vad var det senaste du handlade? vet inte, var med mamma och handla i förrgår, så en jävla massa?
88. Har du kräkts offentligt: jag minns inte om jag spydde eller bara höll på spy under klassresan i stockholm, så..
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: först mångmiljardär och sedan kärleken?
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: hade du frågat i förrgår hade jag sagt ja. men nej, gör inte det längre.
91. Har du ringt något betalnummer: har jag säkert
92. Kan man vara vän med sitt ex: ja
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast: vet inte,
94. Hade du mycket hår som liten bebis: tror det,
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: telias, tror jag det är i alla fall?
96. Vad har du i din väska: börs, glasögon, cigg.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: uh, inte direkt?
98. Vad är du tacksam för idag: att jag har min mat
99. Var hittade du den här listan: hinds blogg.
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: dom som har lika tråkigt som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0