gästbloggning

tjoballo
tänkte bara kika in och gästblogga lite hos haney :D hon hatar det namnet(a)
vi har varit på stan idag :D hon köpte ett snyggt halsband och en gooooo parfym till sin madre, och jag köpte doft ljus till mamma och blockljus och ljuslykte till farmor :) dom blir nog glada av det, mamma är dock inte hemma förrän ikv, men hon kommer se det då och bli jätteglad:)
hon har en liten förälskelse i doftljus så det blev nog prima :)


här är det jag köpte
<mamma farmor>>
mamma fick bara dom gröna ljusen, men dom är många :)

nu ska jag inte störa längre:)
hejjjjjjs

Kommentarer
Postat av: nina

sv; hiih, gjorde en ny, men jag har ju bara paint här:(... men du är nu uppskriven :}

2010-05-30 @ 23:22:14
URL: http://niinalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0