We'll take it to the sky pass the moon to the galaxy

goddag!
hah, var barnvakt åt hugo igår med nina och ina..
Jag och Ina tog halv 5 bussen in till stan och väntade sedan dära tills nina och hugo kom, då stack vi på Dallas och käkade middag. Sedan ville hugo leka lite, hah, så vi åkte tåg och båt mitt på torget, haha sjukt pinsamt, xD
Sen komme Marija och hämtade oss, körde oss till sjungande eftersom vi skulle på cirkus,
JAG SÅG EN ELEFANT, och två till... HAHAH.
Helt random så börja hugo stirra på mig. "Du är jättefina ögon" hah, hur söt är han inte?!

Efter curkusen komme Carina och körde oss hem till hugo i skellefteåhamn.
Vi gick till en lekpark, gunga och lekte lite, hahah, stack dock efter inte så länge eftersom det var så förbannat mycket mygg. ugh, HATAR mygg -.-
Vi gick då tillbaka hem till hugo och lotta och hoppade studsmatta, vi hoppade fan länge också :D
Mitt i allt när jag satt upp håret kom hugo med en kommentar igen. "Ditt hår blev jättefint när du satt upp det sådär i en knut."  Ungen är alltså 7år !
När vi vart less gick vi in och kollade film, hugo och ina i hugos rum, vet inte riktigt vad dom såg xD.
jag och nina såg Ice age 3 i vardagsrummet, HAHHA 

När vi precis hade tänkt spela wii kom dom hem och vi fick skjus med Alle och Karlsson in till kåge (:

På cirkusen busade jag och Hugo under pausen och han råkade ha sönder min piercing :o
i ETT HALVÅR har jag försökt få ut den dära saken genom att dra allt jag kan, så petar han på den och diamanten låtsnar jävlart dirr :o själva staven satt kvar i näsan, haha vete fan hur han lyckades :o
Kände ingenting iaf, sa bara "Jag tror inte jag har kvar någon piercing" så kände jag och nina sa samtidigt "det har du inte" hahah.
Fick TRYCKA in en ny när jag komme hem, hah tur jag hade en på lager :o,
Nina är lite deprimerad nu också för att jag inte har någon rosa längre, heheh :]

och vad nina än säger, lottas lampa anföll mig, TRE GÅNGER!

nina på dallas

 ina och hugo på dallas

 hah, hugo igen

 lek i tåget på torget lite

 hugos lysande snurrgrej? hah

 nina och hugo på cirkusen

 typ, sjölejon sälar eller vad fan det är?

 Hästen brydde sig inte mke om Hugo först..

.. sedan bestämde den sig för att ÄTA UPP HONOM

 kamel HAH

 
lamor (stavning? hah)

något djur med förbannat stora horn som hugo var rädd han skulle få i rumpan, haha


 EN ELEFANT BALANSERADE hihih :]

orkar inte mera nu, har tagit hela dagen att ladda upp alla bilder, xD

Kommentarer
Postat av: nina

DU ANFÖLL DEN!!!

har snott lite binder av dig(a)

2010-06-12 @ 21:51:00
URL: http://niinalofgren.blogg.se/
Postat av: Tobbe, | Tomelillas största blogg...

Okejokej. :P

Inte mkt alls ska sova nu tänkte jag.. Är klar med min designsida där alla kommer kunna köpa design och beställa gratis header med mera.. :P

2010-06-13 @ 03:02:35
URL: http://tobbees.com
Postat av: Tobbe, | Tomelillas största blogg...

Japp. :)



Sugen på en personlig design? Eller kanske en gratis header? Klicka dig in på min designsida, http://webbdesigners.webblogg.se



Kram. :)

2010-06-13 @ 15:08:41
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0