HAHHAHAHAH höll just på att skriva "hanna khajeh" som rubrik

fin rubrik jag har va?
sitter hos nina i stan nu med nina och hind.
och JA, det har hänt att nina inte vart här:( men vi ska inte gå in på detaljer!
iaf, igår var vi itne fullt normala (allt var alltså som vanligt)
vi kollade på house of wax... min nya favorit film! hahah
brukar inte gilla skräckfilmer, inte för att jag är rädd utan för att jag blir så irriterad på att dom ALDRIG gör som man säger åt dom.
och JA hind, som både du och jag sa, jag bloggade om det, HAHHAHAH

men så kom chad michael murray helt från ingenstans och han LYSSNADE PÅ MIG. haha
jag var så glad, på riktigt!

sedan körde vi lite sanning och konka, haha vi är fan söta ibland,,,
svintrevligt hade vi iaf :D


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: gillar du Justin bieber ? titta då gärna in i min blogg justinbiebermusik.blogg.se :)

2010-06-27 @ 15:56:44
URL: http://justinbiebermusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0