big dreams

vad gör jag vaken nu?!?!
gick för fan och la mig klocckan 3 !
blöö, sov 3½ timma, sedan vakna jag med världens huvudvärk halv 7, gick upp och rökte, sen la jag mig igen.
kunde inte somna om, gick upp igen 20 över 7, åt frukost tog huvudvärkstablett osv och gick ner igen.
kunde fortfarande inte somna om så vid 9 traskade jag upp igen och är nu kvar här, haha.

har massa problem. 7-11 är det stads. 17 är det återträff med alla fd fd 9or eller vad fan man nu säger haha.
runt den 20 ska jag vara i söderhamn och innan den 2a aug ska jag ha varit i trollhättan också.
HUR SKA JAG HA BÅDE RÅD OCH TID TILL DETTA ?!


Kommentarer
Postat av: Nett

vilken tid den 17?

2010-07-05 @ 15:03:01
URL: http://nettnettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0