bodaborg osv

Ungefär 5-10 över 14 komme nina nerfarandes i mitt rum
VI SKA IN TILL STAN MED HALV TRE BUSSEN

gick ju nästan prima pannkaka dedära, bara det att vi missade halv tre bussen med typ 30 sekunder :(
menmen, vi tog bara 20 i bussen istället

sedan gick vi fram och tillbaka på stan i någon timma, på frasses och käka och sedan tog vi bussen till isladan, sedan började vandringen upp för vitberget, HAHAH chill !
tog ca en kvart, 20 min eller så, var uppe på berget 20 över 5.
Vi sjåade på fram till halv 8, då tog vi en rökpaus, sedan fortsatte vi sjåa till kl 9,
sedan gick vi ner för berget igen 

och nu ska jag sova, ta mig fan, IM OUT

 

Kommentarer
Postat av: Lina & Sofia

Hej Hanna! du skickade in ett bidrag till tävlingen på våran blogg va? iaf, jag läste det och tyckte att det vara bra. men nu kan jag varken hitta kommentaren eller ditt inlägg, det måste ha hänt något konstigt.. :S kramar!

2010-04-11 @ 13:31:42
URL: http://justindrewbieberswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0