من شما را دوست دارم

Helu, :)
Sket fullständigt fan i praoen idag och for till skolan istället,
jag och janina skulle egentligen höra med dom på kdrf ikväll om vi fick börja praoa dära båda två..
Men jag var tvungen att baka så jag stannade hemma, vet inte om hon kan ha frågat ändå, menmen,

På skolan renskrev jag min finfina novell xD,
tog hela dagen (a)
satt mestadels på olika sidor istället osv.

haha, sista lektionen började jag iaf på en uppsats,
eftersom jag funderar över drömmar och så idag, så kom jag fram till att det skulle bli en uppsats om drömmar, hur dom uppkommer och så, aja :P,

Anledning till att jag bakar är att på söndag firar mamma och valter ett år, grattis till dom :),
Och valter bad mig iaf baka någonting, och det var tvunget att ske ikväll, för det ska vara en överraskning till mamma, och eftersom idag är ända dagen hon jobbar kväll, och jag inte orkar baka mitt i natten till helgen, så blev det ikväll,

Blev/blir tigermuffins med marshmallows(?) och choklad på :P,
hahahahha, fråga inte vart jag fick ideeén ifrån xD.

för den som ville veta, JAG VILL TILL SKÅNEEEE,
men det blev inget av :(</3

Igår åkte då Hedda och Kaggen btw, Kaggen till malå och Hedda till, boliden? aja, holken emma iaf :)
Nu är bara Oliver kvar, tur han är söt, för smart är han då inte (=

 
(Kaggen)

(Hedda/Hedvig)

Aja, nu ska jag ut i köket och fortsätta dona med mina muffins, hoooj xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0