so high that i feel like flying

Halv 6 på fredagen träffades alla i holken,
fick veta vad man skulle vara, vad man skulle ha för kläder och blev sminkade.

Sedan bar det av ut till kgmarken och ut i skogen,
GRYMT TÅKIGT, eller lite kul, men trodde det skulle vara roligare :)
Vissa vart så sjukt jävla rädda xD,
andra var bara grymt dryga :s

Sen då spökstigen var slut åkte vi hem och käkade middag, typ 21.30 xD
Sen tillbaka på holken, övernattning vafaaaaan xD.

Jag, janina, emma, emma och amanda hade fan roligast av alla,
Hej kneckt, tror inte jag någonsin skrattat så mycke i mitt hela fucking liv :o
Emma N's miner, herre gud, jag dör xD

Vi lekte med hind i gympan, hedde upp henne i taket osv xD.

Den här gången var sjukt chill, för man fick gå ut och röka :D (y)

Sen vete tusan va vi riktigt gjorde mera, 

klockan 5 däckade vi iaf i varsin fotölj i biljard rummet, med benen på biljardbordet xD
Väcktes kl 6 sex av tobbe och david som skulle städa, så vi tog med oss fotöljerna ut och fortsatte sova,
Kenny norén och dom jävlades med oss hela tiden men,, äh de funka,
SEN TYP ISKALLT NÄR VI FOR HEM :o

gick och la mig dirr, och så sov jag till typ halv 5 xD
FYFAN VAD SKÖNT,

men jag har sjukt ont i ryggen sen fotöljen :(

aja, hooooooooooooooooj


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0