chace crawford

Tjofrääs,

Efter ett x antal misslyckade försök att få en fucking jävla header,
blev jag förbannad på bloggen och har därför inte skrivit på ett bra tag, eheh

Sedan sist har jag;

- Fått mvg på engelska provet !!!
- Haft svininfluensan :s
- Vart på begravning..
- Handlat upp ALLA mina pengar samma dag jag fick dem :(

..sen inte så mket mer speciellt jag kan komma på =)

Jag är glad, för Elin har varit jätteduktig nu ikväll och äntligen gett mig användarnamn& lösenord så jag kan dumpa youtube och använda.. dadadam, spotify! (y)

 

Dagens...

Humör: trött & sliten
Klädsel: mjukisar & stickad kofta
Saknad: umgänge xD
Sorg: att jag egentligen skulle vara påväg till malmö i denna stund!
Vill ha: biljett till malmö
Låt: eminem - lose yourself
Person: elin<3
Händelse: försov mig till 17.30 ikväll! 
Bild:





Kommentarer
Postat av: TiieepJuliish

Heej :)

Snygg Bloggg ^^ (:

Fint Skrivet ( :

Gå gärna in på min : www.tiieepjuliish.blogg.se

Jag har en frågestund nu så jag skulle vara jätteglad om du ställde en fråga :D

2009-10-29 @ 16:49:40
URL: http://tiieepjuliish.blogg.se/
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Hoppas du får en fin fredag!

2009-10-30 @ 13:14:18
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: cure

gillar du han? :]

2009-11-02 @ 19:10:33
Postat av: js

det är ju fortfarande så att det var ju inte berkräftat att ni åkte på svinis, det kunde lika gärna varit den årliga influensan!

2009-11-08 @ 17:01:00
URL: http://jannizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0