Sweet 16

Heluu,
Blev ingen skola idag...
somnade om gång på gång xD

iaf, sedan när jag vaknade så städa nina och janina hära,
nicenice, (y)
Sedan blev det dusch och fix för att sedan gå mot holken så man var där 18.30
Där det därifrån bar av mot fällfors,,

Vi var mest utomhus medan vi väntade på att få fara till själva spökstigen..
Väl i bussen var vi så jävla rädda att vi inte ville gå,
sedan då vi kom fram tilll stället visade det sig att det var i en jävla grotta,
och vi ville verkligen inte gå !

Så vi gick till bussen som kört fram en bit,
Och efter att ha stått dära ett tag så bestämde vi oss för att gå tillbaka och gå ändå.
Så jag, janina, ebba och emma gick tillbaka,

Vi hade ingen vidare lust till att gå sist så vi försökte tvinga sista gruppen att få gå om dom,
det gick dom ta mig tusan inte med på,

Men så var nästsista gruppen så söta så vi fick stå före dom :D

bland det första som hände när vi kom in i grottan var att nån jävla snubbe slog min mellan bena :o
Jag skrek och svor åt honom och han ba "oj förlåt"
HAHAHHAHA, tur för honom att jag inte är kille, för då hade jag gått lös på ritkigt !

Och nej, det var faktiskt inte ett dugg läskigt, bara kul ! :D

och btw, eftersom klockan är över 12, så vet jag någon som fyller 16 nu ! =]



heheh, jag och lillebror =]

och kom ihåg att kommentera inlägget om hårfärgningen !

Kommentarer
Postat av: nina

ännu en gång, grattis ;DDDD



min present till dej var att jag fixa din blogg ;) gjorde det bara lite i förtid

2009-11-14 @ 00:27:38
URL: http://niinalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0