svaren !

Anonym:
är du oskuld?
yes i am !

EliinH:
varför älskar du mej så mke ? :]

För du att du är mer blåst än mig och allmänt bäst ;)

Random:
Har du några fritidsinressen?
Jo men det är klart, jag umgås mest med kompisar och lyssnar på musik =)

coca cola eller pepsi?
Inte riktigt min grej, dricker varken det ena eller andra

Vilken linje går du?
Just nu går jag IV, och funderar på Thorens nästa år :)!

skostorlek?
42 ;)

Händer på helgerna?
Vi försöker hitta på saker men blir oftast bara att vara någonstans att se film eller så,,

Nina:
vilken är din hösta önskan? ;DDD
Att komma ifrån det hära skithålet!

varför har du inte komenterat min blogg? :(((((

Hahah, för att du aldrig kommenterar min :D
hihihi busunge:
tycker du om någon just nu?
Jag kan nog göra det, men jag är inte riktigt säker =)

hur lång är du?
172 cm ;D

Nina:
varför ligger du och sover?

Därför att jag var trött ! (a)

vad händer ikv ?

jahadu, säg det den som vet xD

brukar du prutta i skolan ?

HAHAH nej nina, det brukar jag inte xD

när ska du färga håret nästa gång och vilken färg blir det?

när jag får pengar xD blont för att få bort utväxten och sen brunt antar jag =) 

tycker du kissis blogg är bra?

njaa, det är kul att läsa just därför hon är så, så... kissie xD

hur många besökare har du per dag?

typ en :o, och det är du !, näe men jag har ingen aning
janinasö:
är du blond?
haha, käft, det är du också ;)

varför måste du sova mer än alla andra?
om jag då det visste =)

varför komenterar inte du min blogg?
varför komenterar inte du min ;)?

tycker du någon i klassen är lite extra söt/snygg?
haha nae faktiskt inte, ingen i klassen är så speciellt normal =)



Kommentarer
Postat av: n

nu kommenterar jag fan :}

2009-11-07 @ 02:44:44
URL: http://niinalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0