I know you and me it seems weird, but i think we should consider it

shooo

skola idag då,
himla drygt...
egentligen skulle jag, janina, terum och mange gå till kl 3,
men alla fyra stack 20 i 1 när alla andra slutade,
heheh, så det kan gå (a)

näe men helt ärligt,
jag och janina tycker det är sjukt orättvist att vi ska behöva gå längre när det är sven elis fel att vi inte har praktikplats :o?
antingen pratar han med någon han egentligen inte ens behöver prata med, eller så är han inte där :o

Så när vi "slutade" for vi då på stan,
där vi träffade nett,
så vi lullade runt med henne till kl var ca 14 då bussen skulle gå
när vi hoppat på bussen komme nina  osv.

Sedan åkte vi hem till mig och jag somnade i soffan :]
det behövdes!

vaknade typ, 5 min innan mormor och bittan komme,
fick 1000 kr !
I am fucking rich !

Så käkade vi midda osv,
när dom dragit hämtade mamma min biljett, YEY :D
sen nu har jag suttit vid datorn  och ska nu sova,
så, hade gött, hoooooooooooooooj


Kommentarer
Postat av: nina

jag väljer alltid snygga bilder you know ;)

2009-11-16 @ 22:46:10
URL: http://niinalofgren.blogg.se/
Postat av: nina

1 det är inte du?

2 nuja

3 nuja

2009-11-17 @ 22:10:14
URL: http://niinalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0