boy meets girl, now what to do ?

heluuu ;D

Igår kväll blev det myskväll framför tvn med OTH och gossipgirl (y)

Var skola idag då, vi hade typ redovisning,
sedan skulle jag skriva om kärlek xD,
och janina skulle göra något som jag inte riktigt vet vad det var,
men hon lekte med OH aparat grejjen istället,
sjöng lite elefantlåtar osv xD
sååå. vi fick inte mke gjort ;D
Sedan när vi sluta tog vi bussen till stan där vi träffade nett, så gick vi runt lite i ca enn timma innan vi tog bussen hem ;D

Jag tycker lite synd om papi,
eftersom han har så pass dålig svenska så vart det världens missförstånd på simons dagis.
Här i skellefte var simon borta 7 timmar per dag,
där nere får han bara vara 4 timmar,
Och pappa skulle förklara att simon är så jobbig och att han inte klarar av honom själv hela dagarna,
eftersom Mahnaz pluggar, och att han har mer respekt för pappa än mahnaz,

Men på grund av dålig svenska fick han fram;
Att han är så less på ungen att han skulle kunna kasta ut honom genom fönstret,
och när mahnaz ska plugga lyssnar han inte på henne när hon säger åt honom,
bara på pappa för han är rädd för honom,

Så nu måste dom på nå himla mötes grejs för dom tror att pappa misshandlar simon och allt..
stackaren :(

Ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer, men vi får väl se om jag berättar något senare eller imorgon ;D


Sjukt bra låt jag fått på hjärnan ;


Brad Paisley ft. Alison Krauss - Whiskey Lullaby



och ja, jag vet att rubriken är "fel"
iaf om man ska gå efter Tokio Hotel's Human connect to human,
men jag tycker personligen now låter bättre än know ;D

Kommentarer
Postat av: nina

jag tycker fan synd om han :(((

2009-11-09 @ 22:33:07
URL: http://niinalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0