you spin my head right round

nej men du ändå.
Idag åkte dom tre skithögarna till hemavan dirr efter lunch.
som tur är har jag kvar Tess och Nett i klassen,
och hind osv =)

Gjorde nationella i Engelska på morgonen,
gu ändå,
tror det gick ganska bra iallafall ! =)
Sedan 2 timmar bild, LOVE !
och så lunch, SO, btw, tess är ett fucking geni,
eller okej, bara att hitta svaret i häftet, men snabb som fan var hon iaf :o
Sedan svengelska, tjejerna var i bibblan, mys
Läste Packad =)

Sedan vid typ 19.30 ungefär fick jag och hind skjus till kgmarken utav valter,
Vi gick en sväng med Isa, till Hobben och tillbaka,
eller, jag gjorde, hind segade efter lite med Morgan i örat xD.
Sedan efter nästa period kom Valter och körde hem oss igen.
Vilken stjärna, för varken jag eller hind var så pepp på att gå i den här kylan xD.

Kring 22 gick jag med Hind till skolan, där vi mötte Chadaa,
gu så kallt, typ 13 minus, INTE SKÖNT, kan jag lova!
Det som precis börjat bli varmt och skönt ute :(


Kommentarer
Postat av: Tess

Tihi ^^ Ofta jag är ett geni? :P Det är bara du som jobba långsamt ;)

2009-03-26 @ 15:34:58
URL: http://theresesalmi.blogg.se/
Postat av: Hanna

neejfan, men du jobbar överfort ju :D

2009-03-26 @ 21:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0