Nina är en kissemiss på svenskan

hejhej,
Sitter i datasalen och har svenska,
ska egentligen göra författarjobb om thomas harris,
men det går så fort så jag har inte orkat börja jobba än :)
Gick ut en snabbis och pratade med hind,
och när jag kom in igen hade Jens baxxa min dator,
han sökte bilder på Pamela Andersson till bilden,
tydligen nå picazzo(?) monalisa grejjs xD.

Ninas kissemiss bild

Och sedan, till den/dom här som kommenterar "onödiga och omogna" saker,
ni/du kan ju aif tala om vem det är om det nu är så nädvändigt att kommentera..
har mina aningar men dem håller jag dock för mig själv satt :)

har ändå varit duktig i skolan idag,
har varit på alla lektioner utom tyskan,
dock för att jag ska byta till svengelska men,
så det gills inte tycker jag, :)

blir nog till att vara barnvakt åt lilla Isolde
med Janina, Nina och kanske hind imorgon,
blir nog i stan också så det ska bli trevligt :)

Nina övergav dessutom mig så nu får jag sitta härnere själv :(
+ att min telefon är död, blä på det alltså :)

menmen, nu ska jag fortsätta på mitt författar jobb,
tjiingeling xD :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, åh snälla, kan du inte berätta dina föraningar? det skulle bli roligt att se. för du vet inte vem jag är, du har aldrig träffat mej och vet inte hur jag ser ut! HAHAHAHA

2009-03-12 @ 11:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0