Hind är alltid en kissemiss

Men hej,
två gånger på en dag,
det är ju nästan helt otroligt.
Men jag kände att jag ville skriva av mig litegranna.
Bara det att nu minns jag inte vad jag skulle skriva,
så vi tar något annat tills dess att jag kommer på

Holken ikväll med folket,
hörde att sofia var sugen på mörkerkurragömma igen xD
Sedan imorgon blir det byggdsiljum med skolan,
kändes opeppt..

Fanny och Hind är här ett tag, nu tills vi ska till holken,
trevligt trevligt :)




Längesen man hade så hela skor -.-

kommer inte på vad jag skulle skriva,
men vi märker väl om jag kommer på det senare och gör ett nytt inlägg xD
Hoooooj


Kommentarer
Postat av: hanna

om jag inte känner dig och inte har träffat mig,

hur kan du då säga "det var för sent" blabla,

stick bara härifrån, orkar inte med dig -.-

2009-03-12 @ 17:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0