skit i allt och lev för dagen?

jag ska börja ta tag i mitt liv,
göra det bästa av situationen.
dissa alla omogna kommentarer så gått det går.
Koncentrera mig på skolan osv.
Ta tag i min hälsa marken runt,

prata med mina vänner så gott det går,
få dom att lyssna och förstå en liten del i alla fall,

jag ska försöka fixa mina konsentrations problem,
agressions problem ska det också bli  ändring på.

jag ska vara mer aktiv och göra iordning nere i källaren,
glatt ska det bli

orkar inte vara sur och irriterad hela tiden,
tar så fruktansvärt mycket på krafterna,
jag ska lyssna mer och inte skrika,

Skit i allt och lev för dagen, det funkar inte i längden,
det visste jag i och för sig från första början,
men ville så jävla gärna tro på det.
Jag ska försöka fixa dom betygen som går att rädda och komma in på hantverks.
Bara det att allt som har med skolan att göra går in genom ena örat och ut genom det andra.
Och man blir inte mer taggad av hot och äckliga omogna idioter.

jag ska fixa recept belagda sömntabletter,
gå och lägga mig så tidigt jag kan, så jag har ork.

Jag ska börja äta och sluta svälla,
så jävla drygt.

Jag ska sluta vara inne och vara ute dagarna i ända.
Jag ska sluta vara rädd för Gunde,
han är inte farlig, bara stor,
vilket är svårt att komma ihåg när man väl är på honom.



nl,js,eh,il,le,mk,mm <3

Kommentarer
Postat av: duvetnogvem

lyssna på dina kompisar & försöka förstå lät som en bra idé, synd bara att du kom på det lite försent.

2009-02-25 @ 18:38:06
Postat av: Hanna

Nej jag vet inte vem det är ?

Och jag skrev att jag skulle prata med dem och få DOM att förstå ?

2009-02-26 @ 22:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0