om du fortfarande inte dansar, vafan gör du på dansgolvet?

Hejsan folket, om någon läser :)
eh jag har väl egetligen inte så mycket att berätta,
Lullade runt med Janina och hind på stan i fredags,
innan hind drog och såg Shan atci,
som för övrigt är typ värdens bästa komiker eller nått :)
åkte hem med Jennifer & Sandra, typ gulligaste prao folket :D!

och typ lekte omkring in i byn resten av helgen,
hände väl egentligen ingenting typ :P

Fick veta idag att jag fick G i SO-provet,
hurfan det gick det till har jag ingen aning om,

I helgen blir det typ till att sova hos Mimoza med folket eller något,
ska bli treverlig !

Typ ring eller smsa :)?
0730229374


Ha det bäst allihop, btw, kommenterar !
förresten folket, någon som vill hjälpa mig med design och shit ?


När jag gör det jag gör så gör jag det jävligt bra !

Kommentarer
Postat av: toffiiii

men yo. jag är grym på design va. :] nej men, du vet väl hur mina två bloggar ser ut? dom har jag gjort alldeles själv! :D om du inte har så är det ju bara att spana in dom vetu, http://toffiiii.blogg.se/ och http://sofienilssongehlin.blogg.se/ mytsigt värre häni. nicka men vafan. se, jag har inte gått och lagt mig än, därför är jag såhär nu. -nicka igen- aha, aha. typ: that's the way AHA AHA i like it, AHA AHA. men vafaaaaan. gererå, dumma huvve. PUSS PÅRE!!!!1ett11elva :]]

2009-02-02 @ 22:20:17
URL: http://sofienilssongehlin.blogg.se/
Postat av: janina

den där jävla mimoza fitta kan ju ta någonting och stoppa upp i röven!!!!!

2009-02-13 @ 10:49:50
Postat av: hiiind

nu lugnar vi ner oss janina

2009-02-21 @ 23:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0