det är så logiskt alla fattar utom du, du har ingen aning

okej, jag hatar fucking hela kåge skolan och allt som har med den att göra.
Varenda jävla lärare är fan dum i huvudet,
och varenda jävla elev dessutom !
Blir så jävla sur att det inte går dit en till,
jag ska fan i mej  sluta skolan helt och hållet !

Dessutom satte man knäskålen på en skruv n i soffan igår
när man skulle visa svansen på Nina,
fick ett jävla hål under knäskålen,
jävla onödigt tycker jag!

förresten så här jag lillhesten den her vekan sådetså :)



du är världens jävla äckligaste
jag är helt seriöst, jag får kväljningar när jag ser dig
du är så fruktansvärt  jävla omomogen,
du är inte så jävla perfekt du heller,
jävla negerunge !

Kommentarer
Postat av: Anonym

LOL på sneöga!

2009-02-24 @ 19:59:05
Postat av: Anonym

du är världens jävla äckligaste

jag är helt seriöst, jag får kväljningar när jag ser dig

du är så fruktansvärt jävla omomogen,

du är inte så jävla perfekt du heller,

jävla negerunge ! du i spegeln?!

2009-02-24 @ 22:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0