im cool, im great, im a jerk, i feed myself lies

okej, klockan är inte ens halv 8
men jag ska snart gå och lägga mig i min älskade säng ändå,
som jag sa till madde över telefon inatt, jag ska fan gifta mig med den [:

har vart uppe hela natten och hela dagen utan att ha sovit en enda sekund,
egentligen borde jag duscha före också, men det orkas icke !
går jag och lägger mig med blött/fuktigt hår blir det affro och helt omöjligt att ha att göra med =(
såå, det får bli dusch imorgon bitti istället, heheheh meu

ska bara dra kort om min dag, heheh^

jag käkade frukost, haha ovanligt, faktiskt, iaf...
sedan så.. har jag inte gjort ett dugg? hahah
nu ikväll har jag hjälpt mamma med middagen, sedan komme andrew och rubbade hela stämningen med sina sinnessjukheter, haha nae, men man kan verkligen undra vad pojken går på ibland xD

min humor är ruggigt jävla kass just nu, godnatt !

Kommentarer
Postat av: nina

okej ;P

tycker du borde ändra din adress så man kommer till din blogg direkt via kommentarlänken

2009-12-13 @ 12:55:46
URL: http://niinalofgren.blogg.se/
Postat av: nina

sv; ja jag har då blivit svinstörd på det ;S..



vit jul med 20- och grön sommar med 30+ ;P

2009-12-15 @ 22:35:28
URL: http://niinalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0