hahahhahahahhaah -.-

idag sa vi hejdå blondie, hej svartskalle :o

känns skönt att håret kan få växa hur mke som helst nu utan att jag ska behöva färga det om och om igen :D

sitter med nådigt hög musik i öronen,
valter håller på att skrika halsen ur sig,
SJUKT STÖRANDE.
allt han gör är att skrika skrika skrika skrika och skrika !

"det är för att ni inte gör något"
nahe? och det känns ju sjukt pepp att göra något när det första han gör är att skrika, eller?
"för att ni inte gör något"
nahe? man kan inte ändra sina vanor på 3 sek, då börjar han skrika dirr och då bara stenvägrar man,

nu klagar han till och med på musiken, även fast jag har hörlurar :o

BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ



haha, han höjer ljude på tvn som saaatan, snart blir det att dra ut hörlurarna och he på högsta volym,
bli dock inte förvånad om jag inte hör något imorgon !

Kommentarer
Postat av: nina

kanske jag har, men jag har då fan inga manshänder ;O..

du vet inget ;}

2009-12-08 @ 21:58:12
URL: http://niinalofgren.blogg.se/
Postat av: nina

ne men det är samma sak -.-

har bara knubbiga

2009-12-09 @ 22:13:23
URL: http://niinalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0