payback is a bitch

here comes the svar :D

Anonym:
Vad är din favoritsysselsättning? :P
heh, att ligga i min säng och bara lyssna på musik :D

Nett:
Vad ska du gå nästa år?

.. Jag vet inte riktigt än..

Varför just det?
-

Vill du gå handels med mig?
Det är ett av alternativen ja =)

Finns det nått ögongodis på din skola?
hah nej inte någon jag har sett än iallafall

vem?
-

Finns det nån som du är på G med?
njae, inte direkt.. kanske

tjänar du något på din blogg?
hah nej inte ett dugg :p

I så fall hur?
-

Hur många besökare har du per dag i genomsnitt?
oj, det är nog inte många alls, men jag vet faktiskt inte, och jag är för lat för att kolla (a)

Vilken av dom kända bloggarna tycker du är bäst respektive sämst?
ehm, bäst står nog mellan kenza och foki, och sämst vet jag då inte ens :p

läser du min blogg?
klart jag gör :D

vad tycker du att jag ska förbättra med min blogg?
Skriva lite längre inlägg tror jag =)

Vad är bra och vad är dåligt med min blogg?
bra; du ger massa tips och grejer
"dåligt"; du kunde ha haft lite längre inlägg som sagt, och kanske skriva lite oftare (:

Nina:
varför frågestund igen?

för att jag visste att du skulle fråga, och det betyder en fråga mer, right ?
näe men för att jag kände för det bara :p

vad ska du gå nästa år?
vet inte än, thoren, handels eller bild i guess

om thoren, är det bara pga john?
tror du verkligen att jag är så dum?

är du kär i killen vi snackade om på bion?
inte kär nej, intresserad kanske? vet inte.

har du bara dumpa skåningen?
haha vadå dumpa :D, we are still friends!

saknar du någon, isf vem?
klart, madde, linda osv =)

varför ska du operera ögat?
för att jag är sjukt less på det...

stör du dej på hur jag snackar?
JA IBLAND!

läser du min blogg?
yes i do

ifall du görde, varför kommenterar du inte?
för du har inte mke man kan kommentera :ö

tycker du min blogg är snygg?
nej skitful

var du ärlig nu?
nej :)

varför saknar du den du saknar?
för det var längesedan jag träffade dem :p?

var mina frågor bra?
ahah, visst

var dom tillräckligt många?
jadå

visst är jag bäst? ;)
HAHHAHA, tveksamt ;)

du älskar mej right?
klart ;D

vad ska du göra nu? och då menar jag klockslaget jag skrev frågan faktiskt
då fiskade jag på facebook =]

när ska du sova ikv?
typ 12

ska du på skolan imorrn?
yes det ska jag

vad ska du göra på skolan imorrn?
inte vet jag?, läsa tidningen och sen ha tema ?

vad ska du göra i helgen?
slå dig i huvudet

varför ska du göra det?
för du tror jag är synsk :D?

nu ska jag se på greys anathomy, blir du ledsen då om jag slutar skriva frågor?
haha nej, ganska lättad faktiskt (A)

Nett:
vad tycker du om kissies blogg?
haha ehm, kul och läsa för att hon är så jävla blåst :D

är hon hård?
hon skulle ju bli snällare, jag har då inte märkt någon skillnad :p

vad tycker du om fokis blogg?
kul att hon hittar så mke kul överallt :D

skriver hon för sällan nu?
nu när du säger det så har hon börjat skriva mera sällan faktiskt, inget jag tänkt på innan dock :p

Tycker du att jag ska göra tutorials med mina konstiga och roliga sminkningar?
eehm, ska jag vara riktigt ärlig har jag ingen aning om vad det är (a)

vilken av mina sminkningar tycker du bäst om?
den hära leopard sminkningen 8D

Är du lat?
hah ibland så (A)

vad brukar du göra efter skolan?
sova i soffan =]

vad är värst med skolan?
att den börjar så förbannat tidigt :(

janina:
Om jag och nina kommer igång med vårat "tränings schema" vill du vara med då?
naj, det vill jag inte :]

Varför/varför inte?
för att.. jag har inte lust till det :p

gillar du någon speciell kille just nu?
det vet du redan svaret på, såå (:

skulle du kunna berätta allt för mig?
man kan inte berätta allt för någon, men det mesta ja !

tycker du verkligen det är dumt av mig att väcka dig om du sover mitt på dagen/när du ska upp till skolan?
nej

varför/varför inte?
jag hatar dig mer än allt när det väl händer, men sedan är jag bara tacksam över det =)

Evelina:
Om du fick träffa dina idoler för en dag, vad skulle du vilja göra med Henne/honom/Dem? (:
det är en otroligt svår fråga, beroende på vem/vilka det är, när det är och vart det är,
men kanske, ta en fika och bara prata, haha (A)

Nett:
Vad har du för dröm?

Hm, jag har massor av drömmar, ingen speciell jag kommer på just nu dock =]

vem är din största idol?
just nu måste jag nästan säga colby o'donis!

vilken tv serie är den bästa?
för någon månad sedan skulle jag sagt oth, men nu måste jag säga gossip girl!

varför?
Ja jag vet inte riktigt, anledningen till att det inte är oth längre är dock att peyton och lucas inte är kvar längre..=(

vilken är bästa maten?
hm, grillat med pommes

varför?
hah, för det är gott (a)?

hur tillagar man den?
hahah, jadu, fråga min mami

har du sätt nån film med hayao miyazaki?
hah näe, vet inte ens vem det är xD

i så fall vilken, vill du se nån mer?
-

om inte, vill du se nån?
nej jag tror faktiskt inte det :]


hihi, tack för alla frågor <3


Kommentarer
Postat av: Nett

DU MÅSTE se nån film med hayao miyazaki

2009-12-07 @ 13:31:17
URL: http://nettnettan.blogg.se/
Postat av: Nett

det är en känd typ animerare film skapare från japan. hans filmer är fantasktiska :D

2009-12-07 @ 19:58:19
URL: http://nettnettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0