you are not handsome mister


Från per;
Högtalare till datorn!, alla kommer hata mig då dem kommer upp :]



Från bittan;
400 öronmärkta kroner till Style



Från andré & jennie;
Britney Spears Midnight fantasy parfym



Från sofia;
Mascara



Från "tomtemor" -.-
en tomtegubbe i porslin xD



Från mormor;
stickesockar!



Från bittan och christer;
500 kr


Från mormor;
sminkbox !


Från mamma;
kameran + minneskort,
ahah vet att man ser jättebra, men vafan.

Dock har jag glömt vart jag lagt muggen med mitt namn, men den är inte mke till att se,
inte för att resten utav grejerna är det ?

valter fick jag inget av, han tycker inte jag vart snäll..

Kommentarer
Postat av: Nett

ojojoj britney parfym :O

Jag fick också öronmärkta pengar

2009-12-26 @ 20:27:16
URL: http://nettnettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0