I cant do this on my own, i know, im no superman

För det första,
sofie, jag vet att du vill ha våran snö,
du verkade då ha tagit med dig litegranna när du åkte :D

För det andra,
Så ursäkta för att jag inte skrivit på evigheters evigheter,
men båda våra datorer hemma har krashat xD.

För det tredje,
Skulle ha blivit soc möte idag, 
men äckel mamma ringde och sa att hon hade magsjuka, lol
7 maj, kan ju kliva att jag kommer vägra,
drar hemmifrån när dom kommer eller nå,
Mamma jävel får fan skylla sig själv !=)

För det fjärde,
VÄRLDEN SPÅRAR ! xD
, för den som ville veta alltså (A)

För det femte,
Mej nina och janina sitter i datasalen och är söta, eller något xD.

För det sjätte,
jag har inga normala bilder här på skolan xD

För det sjunde,
papi och simon kommer hem på valborgs,
mahnaz också, men och.

För det åttonde,
fråga inte varför jag skriver som jag skriver, för jag har ingen aning,
det är för tidigt på morgonen, hooj =)



 

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag hatar er snö. BLÄÄÄÄÄÄ. här är det 40 grader i solen! =DDD

2009-05-01 @ 15:56:54
URL: http://sofienilssongehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0