so much for my happy ending

When it falls apart
And you're feeling lost
All your hope is gone
Don't forget to hold on



Började med skola idag,
Och de var nästan otroligt, jag kommer innan vi började,
inte typ 5 min sent :D!
Jaja, efter lunch började huvudet snurra och jag såg dubbelt under musiklektionen.
Gr8, ha ?
Iallafall så försökte jag SO provet, vilket inte gick så bra med skallen osv,
så lämnade in det med typ 2 rätt svar, lovade anders att göra om det,
Sen stack jag hem innan tyskan, la mig och sov 2 timmar innan OTH,
wtf, Dan fucking sköt sin bror, blir så satans förbannad, även fast jag sett det förut ! :D

Btw, när jag kom hem så låg brevlådan utspridd över halva vägen.
Ska det vara så jävla svårt att låta saker vara i den här jävla fitt byn?!
Brevlådan välts dagligen, har sprängts 2 gånger,
2 äckel bögar har baxxat min ena backspegel,
Mamma har inte ens paya moppen.
Första dan jag hade den, gr8 ha ?
att man inte ens kan ha brevlådan utanför huset är ju förkjävligt,
helt jävla sjukt,

"Tjejer kan bara ha en bra kompis"
Jag har börjat fundera på det, kan de verkligen vara så?
Man märker det mer och mer,
folk som varit gäng är mer två och två nu,
Varför skulle killar klara ha fler "bästavänner"  än tjejer?,
Någon vettig människa som kan förklara de?

klura på den och hör av er om ni kommer på något vettigt,
ha det bra allihopa, :)!
 

When you love someone
And they break your heart
Don't give up on love
Have faith, restart

 


Kommentarer
Postat av: joossseeee:D

haha, fyfan vilka jävla idjuter som spränger eran brevlåda, välter den o allt.

hhah de lät fan kul att spränga en brevlåda ;D <3

2008-11-27 @ 01:13:48
Postat av: hiind

killar är inte avis på varandra & därför bråkar dom sällan, tjejer är mer avis & bråkar om småsaker,

2008-12-24 @ 17:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0