Helgen =)

Hejhej allihopa,
har inte kunnat skriva under helgen tyvärr,
Så det kommer nu;

Fredag: Skola först, slutade 14.05
Efter skolan gick jag och janina hem hit,
såg oth skulle jag tro :D,
Kring middagen åkte janina hem,
Vi käkade, hämtade upp janina i kågemarken och åkte till KDRF,
Vi hade hoppning,
Tänkte först vägra hoppa på grund av att hästen kändes något så otroligt
ostabil under uppvärmingen,
Men Kikki övertalade mig att iaf prova,
och han var så mycket lungnare då, så det gick bra :),
Skulle dock ha haft kortare stigbyglar då sadeln tog i min röv när hästen sköt upp den :).

Efter ridningen drog vi till holken och tråkade där hela kvällen :),
Sedan såg vi POC och OTH och janina sov hära.
Jag la mg vid 2 !! och janina kring 4,
Vi steg upp kring 11 gjorde oss klara och åkte till stan,
 
Jag köpte;
Linne, svart - Gina tricot
Linne, sandfärgat - Gina tricot
Legings, grå - Gina tricot
Hårband, silver - Glitter
Hårband, guld - Glitter
Eyeliner, svart gitter  - Lindex
Sminkborste - Lindex
Lösa glitter ögonskuggor, vit&guld - Lindex
Födelsedagspresenter till mamma;
Skiva, Duffy - Åhlens
Skiva, Takida - Åhlens
Hårfärg, brun - Kicks
Parfym, Midnight fantacy, Britney spears - Kicks

Sen åkte vi hem till pappa till middagen,
Lekte med simon osv,
han kan räka till 10 ;)
och nu går de till och med föra en normal konversation med honom när han har lust,
han har lärt sig prata ruskigt mycke, till och med, gimme 5, gimme 10, här får du igen xD.

Kom hem idag kring 2, har sett suttit vid datorn,
sedan kl 4 såg jag Camp rock,
och nu ska jag se, OTH, så hare bra allihop :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0