it true, i am nothing without you

God kväll folket :D!

Idag var det skol, dryyyyg dag.
Efter skolan gick jag & janina hem efter att ha stannat
och snackat med Johan IS, ganska trevligt faktiskt :)!
Vi såg oth box, sen oth på tv, sen oth box igen,
nej, vi ser aldrig oth :O?
haha, de är typ vårt liv (a).

 Kring 18 däcka ja i soffan,
alla hade tydligen ring men ja hade inte vakna,
kl 20 kom Janina, eftersom det var tjejgrupps grej på en kvart !
Vi stressade mot skolan och sen hade vi tjejgrupp,
Sosso red & Nina var bara inte där...
men det var ganska trevligt ändå :)!

I love you,
but i can't help you if u don't talk to me,
det är det största problemet,
du har ingen rätt att klaga på att jag inte säger något till dig,
för vet du, när jag tänker efter, jag vet fan knappt NÅGOT om dig,
thats the worst parth


ta bara tillbaka att som de var i sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0