can you feel the rythm in my heart ?

nää men tjena folk xD.
Lääänge sedan nu,
masser som hänt osv,

Torsdag:
Uppdraget, ojojoj vad vi kämpade på,
vi var 15 styckna, och i klassen är vi egentligen 28 styckna tror jag ?
men vi klarade varenda uppgift, fyfan :D

9ornas kväll,
Började med att vi fick någon slags drink och gick en tipsrunda,
FULL POTT FO SHO ! (y)
Sedan käkade vi, fick underhållning och hade massa trevligt,
Omringad av folk jag knapp kände men som visade sig vara riktigt trevliga och och hade humor !
Tänk, att dem hade ja gått i samma klass som i 3 år och inte märkt ett piss, förfärligt  ta mig fan !
Sedan mot slutet dansade vi på som fan och till sist kramring,
Många grät, och när några killar började gråta, ja då jävlar sprack det ! :/
Finns inget som får mig att gråta mer än killar som gråter,,
Fyfan, har inte tänkt på det förut, men vi kommer faktiskt lämna allihop nu,
och vissa har man gått med sedan 1an, helt sjukt ! :/

Sedan hem till Måslas och Njomslas och sa hejdå, eftersom bögarna flyttat :(

Fredag:
Skolavslutning!
FY FAN VA GÖTT;
men, JAG HAR INGEN KLASS LÄNGRE,
fattar ni hur skumt det känns, typ, när man skulle börja 7an, man fick ju veta klasserna innan man slutade,
men nu, vafaaaaan säger jag bara,
Iaf, vi samlades vid skolan kvart över 12, gick till kyrkan,
killeochtjej, i armkrok, nicenice, eller, tycker int jag med tanke på vem ja gick med, men :D
Väl i kyrkan sjöng vi psalmer och kören sjöng, nierna sjöng "Vi sitter i samma bil"
vi fick veta att 9B vann uppdraget ( dock inte oväntat) och vi (9A) blev tvåaa !
Vi fick norran väskor och klubber xD, vi blev fotade och sen kramring, inga tårar då inte :)!

Sedan på kvällen holken avslutning på kågebadet,
Nina och janina knuffa i mig med kläder på </3
Men ja knuffa i janina före :]
och kim och tobbe knuffa i nina så :D,
nåra sjöng också, finfint,
Och RIP min telefon som blev borttappad och stulen :(.

Lördag:

Joypeak, grymt kul, även om det egentligen var för småbarn xD,
Btw, Petra och Klara var ruskit bra

Gillning på strandpromenaden me skönt folk på kvällen,
Ina, Nina, Janina, Elin, Sofia och Jonny ;D,
Massa gullit snack xD, och så klassiska sanning och konka :P

Söndag:
Moppat runt lite i byn och ers :P

hehe och till helgen blir det tältning, fiskning och "jag-har-aldrig" i ostvik med samma skönt folk och kanske någon meraa (y)

(Här skulle ha suttit en bild på Pettsson-Lina och Findus-Nina, från grönan, sthlm, men det ville inte funka </3 )



Kommentarer
Postat av: nina

äntligen ett inlägg!



nöjd ;)

2009-06-17 @ 04:26:35
URL: http://niinal.blogg.se/
Postat av: LOL NINA

DU ÄR FUL; MEN ÄNDÅ SÖT, hm, strange

2009-06-18 @ 01:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0