im a free bitch, baby

Goddag folket !

Nu är det så att det blev inget inlägg alls igår..
anledningen är att, ja, jag var på skolan fram till lunch, kände att hjärnan inte funkade,
kände mig fortfarande väldigt sjuk, har ingen aning om varför jag for överhuvudtaget...

iaf så somnade jag dirr jag kom hem, vakna, käka midda, och sedan gick jag och la mig igen utan att ens röka, hah

iaf, idag har det inte vart någon skola heller,
OCH JAG ÄR PÅ VÄRLDENS JÄVLA BUS OCH DANSHUMÖR :o

eheh iaf, såå, ja..
haha, min dator står på skrivaren,
och då är jag så söt att jag står upp, och dansar HAHAHAH, lol på mig.

sedan tjänade jag en hårförlängning på att låna ut min telefon några minuter, värt kanske? ja!


HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAH, min mamma är sötare än din

förresten, min hink är för liten =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0