call my name and save me from the dark

Naaaw, nina baby!
så jävla söt du är då!
tack för hjälpen, gästblogga gärna lite då och då förfan :D
MEN, se till att ändra dina förbannade stavfel, sjukt störande :]
NINAS BLOGG

Så som nina sagt är jag nu i karlstad med maddegumman
Vi ligger justnu inne på hennes rum i varsin säng (jag dock på en luftmadrass :]) med varsin dator.
Inte så smart dock eftersom vi ska upp klockan 6 för att packa och göra oss i ordning inför göteborg imorgon.
Tåget går härifrån 09.04.
Hitintills har det inte hänt så mycket spännande, eftersom madde är sjuk.
men vi har iaf ätit från nå pizzeriaställe och hyrt film,

he blev SAW XI, som vi såg tillsammans med Iza och hennes kille, tim tror jag han heter... minns inte så noga :]

utöver det har jag även träffat lena(mormor), per(låtsasmorfar), anna(mamma), josefine, alexander och david, som då är småsyskonen :)

Madde ligger och läser en himla massa horoskop hon, heheh'

Vill du gästblogga här på min blogg?
Hör bara av dig :)

ha det fint nu, och smsa/ring gärna!
0738318349 (mp)
observera att jag äntligen lärt mig mitt nummer :o !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0