the pain of love will last forever

FÖRLÅT för att jag inte skrivit på ett tag, har ingen vettig förklaring till varför :D
i lördags satt jag vid en tinychat via twitter hela kvällen, HAHAH svinkul!
justin bieber fans är fan inte lugna ;)
och igår for jag nina och hind ut me skoter..
heheh, SVINKUL.
.. har dock ont i hela kroppen idag :(

vi åkte iaf till drängsmark osv,
HAHAH vi tappa hind mitt i skogen där i drängs HAH,
vi åkte över en jävla massa gupp, fyfan vad ont de gjorde btw och när vi kom ut skogen märkte vi att hind inte var kvar längre hahahhaha !

sen hade vi sönder kälken också, men det är en annan historia :]

NU ÄR DET SÅ HÄR,
varje fredag, med början nu på fredag kommer jag att lägga upp;

-veckans klipp.
(ett random youtubeklipp som jag tycker ni ska kolla på! )
-veckans person.
(någon person som jag tycker gjort något speciellt och förtjänar det, kille eller tjej, känd eller okänd, ja man vet aldrig! )
- hiss och diss.
(5 posetiva och 5 negativa saker som hänt underveckan, vare sig det gäller mig eller inte)

HAVE FUN




Kommentarer
Postat av: Sofia & Lina

SV: haha men de amerikanska är värst!

2010-03-22 @ 20:37:51
URL: http://justindrewbieberswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0