rihvnrvn f GHE

ojsi ojsi, alla kissebarn åker idag minsann! fett nice, slipper man kattjävlar ett tag innan olivers ungar växer upp! mohaha
har var och solat solarium med nina och hind idag också HAHAH, mina händer är lite mörkare tror jag.. haha men bara lite, jävligt lite alltså! mamma är fan nästan brunare än mig, och då, DÅ ÄR DET ILLA.
haha, verkar som om vi ska iväg och sola imorgon också så det är lugnt :ö

nu mensas det då i alla jävla hörn här i huset, HAHAH
valter ska vrida nacken av mina katter också, låter bra va? 5 katter åt helvete bara för att HAN INTE KAN CHILLA 3 JÄVLA HOR MINUTER, JAG KOMMER FÅ PSYKBRYT I DET HÄR JÄVLA HUSET SNART.
LOL, han sitter och snackar och tror att jag lyssnar, INTE ENS LITE kan jag tala om, hör att han snackar, det är allt -.-

Kommentarer
Postat av: nina

sv; ja man kan inte bara säga nej jag gillar den inte, man måste ju ha sina anledningar :}



ta det lilla lugna nu hanna, valter har problem och det visste vi sedan tidigare :D

2010-06-17 @ 19:17:41
URL: http://niinalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0