i never thought see you again would make me feel nothing

såå.
idag var jag i skolan, näästan hela dagen, dock bara för att jag var färdig med allt arbete så jag fick sluta tidigare :D.
fick mvg på "Madeleine & Justin." finns i kategorien med samma namn, haha.
Så nu har jag iaf G i svenska, engelska och matte! ohhyes, awesome!
hade ju dock redan g i matte men det behöver ingen notera, okej?
ikväll vet jag inte vad det blir, om det blir något?
skulle till ridhuset och bygga bana med nina och alla andra inför imorgon..
men hade ingen hjälm så de blev inget av.. haha, får åka utan hjälm till lille i ers och hämta ninas hjälm inatt eller nå? ahha, tveksamt eftersom jag ska upp tidigt imorgon.. vetefan hur jag ska ta mig dit då om jag inte har någon hjälm, heheh, oj vad mycket "hjälm" det blev nu, hihi, de får ni leva med minsann :D

> han är söt, HAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0