fuck forever, if you dont mind

städade mitt rum, eftersom att mamma sa åt mig att när jag gjort det, så fixar hon så jag får ha datorn dygnet runt nere i mitt rum.
höll på i en timma, och nu har hon inte ens rätt jävla äckel kod, så jag får inte löst internet, jävla smidigt va.
har möte imorgon också, två styckna, ena kl 9 och det andra vid två, YEY, not!

nu har jag min telefon nere, kanske borde hämta den ifall någon hör av sig, kändes jobbigt xD

har ni sett somebody to love feat usher videon då?
jag vart sjukt besviken, den var låångt under mina förväntningar.

Kommentarer
Postat av: Denitaa

den musikvideon är så bra !

btw, har chris Beadles videoklipp på min blogg som han tog bort, om du undrar ^^

2010-06-25 @ 23:58:12
URL: http://ddenitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0