yesterday is always yesterday, today is only today and tomorrow will be a new day

fin mening jag har som rubrik va? i made it myself! haha

ikväll blir det troligen bio med bästa, eclipse ofc! mahah
sedan imorgon drar jag till piteå och shoppar upp mamis pengar, haha naedå, vi får väl se hur söt hon tycker jag är ;)
är lite uttråkad, vaknade som sagt kl 4 i morse, jesus också, vad händer med mig?!

tänkte platta håret där ett tag, men så visade det sig att sofia har plattången inne på hennes rum, lysande.
ska nog gå och börja skissa på bilden jag tänkte rita nu snart :D

men nu är det så att jag har faktiskt ingen som helst aning om vad jag ska skriva, haha hooooooooj

< saknar fan det blonda :o, och SATAN så kort hår jag hade :o hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0