shoot me halfway to the moon

jag och lillan ska nu skapa en ny tradition, denna går ut på att nätterna mellan söndag och måndag sover vi inte alls.
vi gjorde det dock förra veckan, men kom fram till idag att det ska bli tradition ;D.
 jag och lillan förra gången ;D


sen så hade jag faktiskt något väldigt smart att berätta alldeles nyss :(
kom ta mig fan inte alls ihåg vad jag skulle skriva !
JO JUSTEEEEE,
jag, nina & janina ska ändra oss som satan,
sluta röka och börja gymma, börja använda klackskor och grejer, hehehh
Lillan åker hem nu i veckan också, för den som ville veta :(,
hon måste hem och jobba ihop lite pengar förstår ni ;)
Nae men det är inte länge kvar innan det är dags för gbg, och då har vi sportlov dirr efter, så då stannar jag i karlstad and we are going to partyy alllll weeeeek loong ;)
okej, inte riktigt sant men who cares.

NU NI, nu kommer trollhättan bilder ;D



sådärja, jag skojjar baarrra, det tar så förbannat jävla lång tid, 
pippilångstrump & simon, gonatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0