let's make this a night the two of us remember

hade helt glömt bort skiten med den nya headern....
datorn överlever inte ens en kvar, eftersom mamma lagt in föräldrakontroll :s
så vi får ta det imorgon ! :)

Idag har det inte hänt så mke alls,
blev ingen skola, somnade någongång vid 4 inatt...
HATAR att bara ligga dära och verkligen inte kunna somna :(

Men nu i kväll var jag, ina och nina en snabb sväng på holken,
lite bögfasoner var allt som hände.. HAHA
ännu tråkigare än det brukar vara, vi drog efter si sådär 5 minuter xD

Men ska nog i skolan imorgon...
Sedan blir det full fart på kvällen, för hoppningsvis :)
Sen lördag till söndag hos mormor i ursviken :p
Måndag har jag ingen aning om vad som händer..
skola i guess,
tisdagen också,
MEN; på tisdag kväll åker jag ;)
TAGGA TILL TUSEN ?!!! OJA!


Sjukt fin låt, i ♥ it !

Justin Bieber - First Dance

Kommentarer
Postat av: nina

sv; ja, jonky :} jag är som en liten sån jag ;] fan busig är jag (a)

2010-02-25 @ 22:23:14
URL: http://niinalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0