svar på frågestunden.



Linda:

* Vilken är din favoritfärg?
- Grön, hah

* vad pluggar du ?
- Jag går bild :)

* vad tkr du om mej
- Känner dig inte alls så bra men du verkar supertrevlig!

Nina:

vad tycker du om mig?
- Du är knasig and i love it ;)

varför har du inte frågat på min frågestund?
- Har gjort det (:

vad är din djupaste hemlighet?
- Du vet att jag inte har sånna dära grejer xD

vad är dom 5 grejer du är mest rädd för?
- Eh, alltså, jag vet inte? hah

Nett:
några snabba:
tomat - gurka
Chips - godis -kan inte bestämma mig xD
Rött - rosa
Hello kitty - Svamp bob
Jag - jag
Rock - Pop


Nina:
vad gör du?
- Svarar på frågor och lyssnar på musik ;)

varför ligger du i min säng just nu?
- jag låg i din säng därför att alla satt vid datorn :ö

favoritfärg?
- Grön

favoritnummer?
-11

vilka är det i din familj?
- Jag, sofia, mamma, pappa, simon, valter, mahnaz, shahab & shakiba, HAHAH fail.

har du djur? hur många? vilka?
-
en hund, två katter.
vad har du för intressen?
- musik, kompisar, läsa, skriva osv

vad gör du om dagarna?
- inte ett jävla dugg

när ska du klippa dig?
- när jag är hos dig och maggan har tid eller nå? :ö

ska du klippa dig?
-nepp, aldig någonsin.

vad tycker du om min nya säng?
- Svinskön.

säg den godaste godissorten
- Hallonbåtar.

säg den godaste pringlesen
- Sourcream and onion eller vad nu dom gröna heter?

säg den godaste chispsorten
-
Samma som frågan över.

nämn 3 saker som jag har på mig just nu
-
ja det vet ju jag som inte ens träffat sig idag? Sockar, trosor & bh ?

favoritmat?
- grillat

favoritplagg?
- uhm, gina linnen

vad har du oftast på dig för kläder? mjukisar? jeans? leggins?
- vet inte, blandat?

du vill ha mig, right?
- Nejtack :D

tycker du jag gjorde bra många nu?
- Yeap

ska jag göra fler?
- nej ;)

ska vi gå ner och göra något kul nu?
- hah? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0