TÄÄÄVLING

HÄR

följer redan via bloglovin :p

Om jag skulle komma till bahamas med justin :
(observera att detta är från en fin dröm jag haft!)

Vi sitter och har just käkat lite jordgubbar, och jag ska bada lite medan justin ligger kvar på stranden och steker.
Jag tar några simtag och ställer mig sedan på händer. När jag stått någon sekund gör något väääldigt ont i handen.
Antagligen satt jag den på en vass sten eller något liknande på botten
Jag kommer upp ur vattnet och skriker svordommar och könsord på svenska så det ekar i hela bahamas...
Handen börjar bli varm men det tänker jag inte så mycket på..
Jag kollar upp på justin och dem andra som sitter på stranden och deras ögon är stora som jordklot.. och då ser jag att deras blick vilar på min hand, den som jag då gjort illa..
Så kollar jag ner på handen, och där sitter en otroligt stor krabba och det bara svämmar blod! :o

Innan jag hinner tänka något svimmar jag, i vattnet.. (bra ide huh ?)
Sedan vaknar jag upp i en stor hotel säng med Justin sittandes bredvid i likadana kläder som han har när han väcks i The diary of Justin Bieber.

Då helt plötsligt är min kompis Nina där, och vi sitter och skämtar om hur kul det skulle vara ifall Justin kunde snurra sitt huvud som i exorcisten.. sedan gör han det, och medans vi sitter och är chockade så springer han iväg med mina skor :o

Hur som, sitter vi helt plötsligt i en bil, för att Justin ska hämta sin bil..
Iallafall, vägen är troligt guppig, och då menar jag OTROLIGT, så man får ont och tappar andan..
I bilen finns jag, Justin och två till snubbar, ibland är det Charlie & Alan från 2½ män, och ibland är det Jim & Andy från According to Jim, har ingen som helst aning hur någon av dem hamnade dära dock, menmen



- Jag vet att jag har otroligt fina drömmar (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0