så är det


gårkvällen spenderades iaf hemma hos nina i kågemarken, ehhehe, vi såg harry potter xD

är nu trött som ett jävla as, har varit vaken sedan igår kl 3 eller något :(
när jag kom hem såg jag harrypotter filmer hela natten
HAHAHHAH harry potter maraton by myself in my

vart inte urs igår btw, vart idag ist då övikarna komme idag,
gissa vad det första som hände när vi kom dit var?
JO, jag vart satt på att vika servetter, as usual !

imorgon blir det iaf umeå och då blir det massa överraskningar här och där,
hm, vad menar jag med det ?

ja, ni får väl kanske se imorgon ;)?

< tess & ina


Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: nejfan, mycket godare att röka på sommaren. kallt och äckligt på vintern ju bara. haha :D

2010-04-05 @ 11:50:40
URL: http://sofienilssongehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0