your smile is like candy

Haha ja som ni ser och kanske även läste så är det Nina som har fixat och trixat med min blogg idag ;D
stort tack till henne !

Längst ner till höger kan ni även hitta länkar till Elin, Janina och Ina ! :)
Kolla gärna in dem om ni vill ha lite kul läsing !

Har inte så mycket att säga egentligen, men nu när bloggen ser lite trevligare ut blir det nog mer skrivande,
ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, söndagar är en dag då man bara chillar tycker jag =)

Sen fyller jag år på lördag också,
Sweet 16,
Säg grattis (A) !

Men ja, vi hörs ! xD

Kommentarer
Postat av: n

haha, jag har ju bara något tillfälligt, väntar ju på min dator med alla bilder och programmen ;) vänta bara, min kommer bli snygg ;DD

2009-11-08 @ 20:00:04
URL: http://niinalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0