take your life, take your life with cocaine

hoooj,
Blev ingen skola idag,
jag orkade rent utav inte stiga upp,
hade ingen jävla ork i kroppen,
och ändå gick jag och la mig kl 22 igår :o

Därför har jag nu kommit fram till att jag ska sova lite på skolnätterna och sova typ hela helgen istället :o
För tro det eller ej, men jag har mer ork på morgonen när jag sovit lite!

Imorse märkte jag även att min piercing var borta,
och nu får jag inte in en ny,
bara att låta det växa igen och ta nytt då,
ganska misslyckat,

Skulle egentligen ha följt mamma till mormor, men det hade jag heller ingen ork till...

Så ikväll funderar jag på att ta en promenad !
eller bara slöa och samla kraft till imorgon :)

Sen har vi en jävla massa snö,
eller okej, mest is, och det tycker vi inte om eftersom jag känner någon som alltid lyckas halka på is helvetet,,
vi låtsas att det inte är jag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0