Sweet 16, eller kanske inte så sweet ?

Jag förstår inte varför man fortsätter att längta och längta tills man fyller år,
det är lika jävla tråkigt varje år :o

Puss på att jag har världens sämsta syster?
Gissa vad jag "fick"?
Jo, en biobiljett som jag tekniskt sett redan hade :o
Idiot.

Av mamma och valter fick jag dock att dom kommer betala hela tokio hotel konsterten, resa dit& hem, mat och husrum,
Faan va gött, de ända som saknas nu är en kamera :D
Men snart är det jul!

Sen har jag ju inte fått något av mormor, bittan & dom eller pappa, såå.. (y)


Kommentarer
Postat av: Nett

grattis igen

2009-11-14 @ 16:55:36
URL: http://nettnettan.blogg.se/
Postat av: s

okej bra, då får du inget.

det finns inget ett skit att ge dej så va utan-

2009-11-14 @ 17:34:47
Postat av: nina

var inte alltid så jävla taskig mot din syster hanna..

2009-11-14 @ 21:05:35
URL: http://niinalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0