I wanna rock and roll all night and party everyday

orkar inte skriva något långt inlägg ikväll,
så drar lite kortfattat

skolan; jag janina och stina skrattade mest bort hela dagen med svenska i triangeln bara vi 3
efter skolan; sprang och tvär köpte råttmat med janina stina och nett innan vi sprang till bussen
hemma; typ drygade
kvällen; holken usch, trööök

helgens planer:
fredag; skola, kågerock
lördag; sova, bio, stan resten av kvällen
söndag, sova, sova, kolla oth & gg !



I never wanted you to leave
I wanted you to stay here holding me

I miss you,
I miss your smile

and I still shed a tear
every once in a while
and even though it's different now
you're still here somehow
my heart won't let you go
and I
need you to know
I miss you

eh





Kommentarer
Postat av: eliin H

du skrev

självklart att du ska få vara med andra också,

bara det att det inte blev något också..

utan det blev som bara dom,

och du kanske inte hunnit vara med dem hela tiden och så,¨

men var man på holken tex, du var jätte social och allt, men såfort tilda och linn komme så gick du iväg med dom och dissade oss resten av kvällen..



och en sak till bara, jag saknar dig!

så tro inget annat..

vi berättade allt för varandra, verkligen ALLT,

och när du inte ens kunde berätta vem kille du var på g med var, då förstod jag att du inte litade på mig längre, och då kan man väl säga

2009-11-21 @ 14:25:47
URL: http://eliinhall.blogg.se/
Postat av: eliin H

jag dissade er intre restan av kvällen men ja var med dom ett litet tagm men de kanske kändes osm hela kvälklen för er.

jag fick ett sorts tecken när ja kände att ja inte kunde lita pådej längtre och då var vi fortf. kompisar

2009-11-21 @ 14:27:22
URL: http://eliinhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0