i hate that i still love you

Visste du...

att jag vill -
flytta söder ut ?
att jag lyssnar mest på - spotify ?
att jag pratar - nästan alltid i telefon ?
att jag inte gillar - att jag skolkade så mycket i högstadiet ?
att jag avskyr när folk snackar - bakom ryggen på andra ?
att kärlek är - mysigt men jobbig ?
att jag gillar att - höra musik vareviga sekund ?
att jag alltid kommer att - älska musik ?
att jag är hemligt förälskad i - en person som jag aldrig kommer nämna ?
att sist jag grät var - på min morfars begravning ?
att min mobiltelefon är - världens sämsta telefon som någonsin gjorts ?
att när jag vaknar på morgonen - springer jag direkt på toa och sedan ut och röker ?
att innan jag går och lägger mig - kollar jag datorn och röker ?
att idag har jag - varit in i stan 2 gånger ?
att jag just nu tänker på - att john dog ?
att i kväll ska jag - lägga mig tidigt ?
att i morgon kommer jag - vara i skolan ?
att jag hoppas - att new moon blir av snart ?
att jag verkligen vill - träffa madde igen ?

såå.. hur mycket visste ni innan ;D?

Kommentarer
Postat av: eliin H

klart jag har gjrejer att säga men jag orkar inte med de här jag går vidare

2009-11-22 @ 10:35:34
URL: http://eliinhall.blogg.se/
Postat av: Madeleine Kihlström

Jag visste ju i princip allt innan, förutom att du tänkte på att john dog då! :o ;) and i want to meet you to honey!

2009-11-24 @ 06:44:35
URL: http://themagictouch.blogg.se/
Postat av: eliin H

men ett litet bråk blev så jävla stort och så är alla bråk och jag vill itne bråka jag går vidare kan inte du också göra de?

2009-11-26 @ 18:09:33
URL: http://eliinhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0