i feel like i know you inside out

haha, den här dagen har varit helt fucked up!

jag vaknade 15.20, hade inga cigg,
dem komme en timme senare,
jag funkade inte riktigt innan dess så jag tog en dusch och gjorde mig i ordning.
Halv 5 åkte vi in mot stan för vi skulle se New moon,
reserveringen hade försvunnit och det fanns inte tillräckligt med platser kvar.. fuck !

så in till stan, in på bion och tillbaka i kåge igen på 20 min...
tror ni det gick segt ?

efter ha suttit ett tag och funderat på vad vi skulle göra ikväll så kom vi på att, vi ville hyra film!
men eftersom det är så världelöst att hyra på preem så skulle vi in till stan igen!,
ahha sagt och gjort, angelica komme och vi for först på maxi och sen in på hemmakväll,
vi hyrde 3 filmer var av 2 vi sett nu ikväll,
17 again, Bröllops duellen och Room 6,  vi såg dem 2 förstnämda,

och jag kan ju säga att sammanlagt på hemmakväll vart det ca 350 spänn :o
tur jag får igen alla pengar utom just dom som det blev för filmerna,
för dom hade jag lovat att jag skulle paya, men det blev nice :D

blir väl att se Room 6 antingen imorgon eller någon dag till veckan..

nina, janina och sofia har då gått och lagt sig nu, nina och janina i min säng,
så jag ska sitta uppe ett tag till och gå ner sen jag också :p

vet ni hur duktig jag har vart ikväll då vavava?
jag har mina glasögon på mig! (y)

tycker synd om stackaren som gick till hemmakväll helt i onödan,


och btw, puss på madde som är världens bästa vän, ily ! <3



i dont give a fuck, i miss you!

Kommentarer
Postat av: Madeleine Kihlström

Menade du mig madde? (a) isåfall, puss på dig med världens bästa vän! <3

2009-11-24 @ 06:46:55
URL: http://themagictouch.blogg.se/
Postat av: Nett

DU är jätte fin i glassögon :)

2009-11-25 @ 20:02:59
URL: http://nettnettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0