I think about you all the time, i see you in my dreams

Hellu.
har alla haft ett bra sportlov?
okej, dom flesta hade förra veckan men :P

Själv har jag haft fullt upp,
Måndag i byggdsiljum, onsdag hos pappa, torsdag i malå osv.
Och Malå, jag säger då det,
dit ska jag aldrig igen,
backen hatar mig, och mitt knä fuck ur,

Sjukt onödigt med den värsta moppe olyckan i somras tycker jag,
nina såg värre ut, men hon läkte iaf,
mitt knä är fortfarande fucked up,

Sedan nu i helgen har vi lekt typ, fula på holken.
På fredagen drack vi varm choklad med mini-mashmallows(?), käka macker och snackade.
Sedan fick dom som ville käka glass efteråt, hur dom orkade det vet jag inte, :)
elin, hind, sofia, janina, jonny, david, linda & föräldern på byn :)!

sen på igår, lördag,
hade hind och jonny "ordnat ett party."
Vi fikade på pingisbordet xD,
sedan, av någon anledning lekte vi mörker kurragömma liknande lek med ballonger,
hahah sjukt fult om jag får säga det själv,
Men vi här i kåge är ganska mobbade, hahahahaha shit xD

Skola imorgon dådå,
sjukt otaggad,
har iaf jobbat ifrån på matten lite, blöö
och så glömde jag Röda Draken hos papi,
så ska skicka dit mama att hämta den, då dom är i iran :)


beyoncé -  single ladies ( put a ring on it ),
alla borde lyssna !

Men VI SES; hejdå xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

"sjukt otaggad" JÄVLA WANNABE!

2009-03-09 @ 13:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0