Under 3 års tid =)

Först och främst måste jag bara säga att Youtube kan suga kuk,
INGEN av Lil´ Wayne's Prom queen funkar :o !!


Janina, Nina och Sofia på Kråkan

Petsson-Lina och Findus-Nina på Grönan

Anette, Janina, jag, Elin och Mimoza i pölen

Janina, Nina, Sandra och Fanny för två årsen hos Janina

Johan K, Alex, Felicia, Andreas, Moa och Jonny utanför Grönan

Adam, Jesper, JohanLJ, Alex, JohanK, Felicia, Moa och Johanna i stockholm
Världens sötaste Carola/Beda på Halloween

Sjukaste brodern någonsin och jag,

Madde i söderhamn hos sofie,

Pigall och Zeke

Nina under vår morgon promenad ;)

Emanuels gravsten :/

Petter på stadsfesten !!

Sofia och min bästa vänn, världens chilligaste häst !, Pavve =)

Hoppas du är NÖJD nu nina jävel =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0