ready or not, here i come, you cant hide, gonna find you



okej Nina, erkänn, nu var jag jävligt snäll !
har varit sjuk i ungefär en vecka och missat skolan,
sköönt, men inte dåligt tråkigt jag har haft kan jag lova.

Missade alltså världens bästa praktikanternas sista vecka,
men fick höra av Janina att dom kanske ska börja jobba  när alla gravida saker blir mamma lediga,
nicenice (y)

eh, janina sov här inatt,
verkligen sov, som en jävla stock alltså !!
gick och la mig kring 8 och steg upp 13,
5 timmar alltså, och ändå var jag den som var mest pigg ikväll,
jag förstår mig inte på folk !

sedan till sommaren när sofie får tid, så ska hon fixa min redan otroligt snygga design -.-
menmen, det får ni leva med, så det så !
& förresten, jag är väldigt seriös och rolig just nu,

och om du nu inte läser det här ikväll Nina, kommer jag personligen slå ihjäl dig,
eftersom hela detta inlägget är baaara för dig,
jag vet, jag är söt -.-

klockan är 22.55 och jag ska nog gå och lägga mig under mitt kära varma duntäcke *nicka*
Godnatt, sov gott & kommentera  !  :D

Kommentarer
Postat av: barnmat

ja läste in ikv

2009-02-15 @ 23:01:40
Postat av: barnmat

jag läste inte ikv

2009-02-15 @ 23:02:09
Postat av: Sofie

"jag är söt"

"nicka"



det är mitt. -.-

2009-02-23 @ 18:57:34
Postat av: Anonym

kan lika gärna vara från Eve,

och du är nog inte den enda som säger jag är söt

2009-02-23 @ 21:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0