reaching for a love that seems so far

hooj,

GE MIG MUSIKTIPS !


håller på att bli sjuk,
snorig som få, ont i halsen och fryser som saatan =(
och det tycker jag är förbannat onödigt </3

idag på skolan såg vi någon jävla jude film, IGEN
hela dagen dessutom -.-

stina var hos tandläkarn och kom därför sent,
men när hon kom tror jag att jag hon och janina fulade oss mer än vi såg film..
heheh, men det är nice (y)

ikväll blir det att sova med alla möjliga filtar och täcken jag hittar, heh
jag har förresten ingen ork till mitt hår lägre, så jag ska färga hela skiten svart så får det växa bäst fan det vill sen, blööööööööööööö

godnatt

Kommentarer
Postat av: nina

så går det om man inte har jacka på sej ;}

2009-12-07 @ 23:08:24
URL: http://niinalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0